Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
з фізичної культури
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
Показники навчальних нормативів
|
Бали
|
Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета; розрізняє та виконує відповідно до вимог лише елементи фізичних вправ
|
Низький
|
1
|
Середній
|
2
|
Достатній
|
3
|
Високий
|
4
|
Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального матеріалу, наводить приклади; техніка виконання фізичних вправ має незначні відхилення від встановлених вимог, які аналізуються та виправляються з допомогою вчителя
|
Низький
|
5
|
Середній
|
6
|
Достатній
|
7
|
Високий
|
8
|
Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета; має достатню тактичну підготовку для виконання навчальних завдань; має системні навички техніки виконання фізичних вправ, що відповідають встановленим вимогам
|
Низький
|
9
|
Середній
|
10
|
Достатній
|
11
|
Високий
|
12
|
На сучасному етапі, з метою формування позитивного ставлення учнів до занять фізичною культурою та підвищення рівня їх рухової активності, оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури має здійснюватися в особистісно-зорієнтованому аспекті.
В основу особистісно-зорієнтованого оцінювання покладаються:
- особисті досягнення школярів на протязі навчального року;
- активна робота учнів на уроках фізичної культури;
- залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час;
- участь у змаганнях всіх рівнів.
На основі зазначених показників вчителям рекомендується застосовувати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів. Зазначені системи корекції оцінювання мають погоджуватися педагогічною радою школи.
|